Почетна

О Друштву

Часопис Психологија

Конгрес психолога Србије

Центар за примењену психологију

Психолошке новине

Контакт

Акредитовани семинари

Чланство у 2022.


70 godina Drustva kvadratПоштоване колегинице и колеге психолози,

Уколико већ нисте обновили своје чланство за 2022. годину, позивамо Вас да нам се придружите. И ове године ћемо настојати да пружимо најбоље погодности за своје чланове. Подсећамо Вас и на додатне попусте уколико се одлучите за групну уплату за десет и више психолога из исте установе, секције или подружнице.

 

Као активни члан Друштва:

  • аутоматски постајете и члан Европске Федерације Психолошких Асоцијација (ЕФПА)
  • отварате могућност да својим ангажовањем у секцијама и подржницама, иницијативом и креативношћу унапредите рад Друштва и психолошке струке у целини
  • бирате да својим доприносом штитите интегритет психолога и психолошке струке
  • добијате могућност стручног усавршавања на семинарима и вебинарима Друштва психолога и Центра за примењену психологију
    учешћа на научно-стручним скуповима по бенефицираној цени која важи само за чланове
  • стичете право да преко Друштва акредитујете свој семинар
  • као члан националног струковног удружења, стичете предност на конкурсима министарстава и других релевантних организација
  • бесплатна годишња претплата на Психолошке новине и попуст на научни часопис „Психологија“ као и на котизацију за Конгрес психолога Србије – наш највећи стручни скуп у земљи
  • колегинице и колеге који дипломирају имају право на бесплатно чланство у Друштву у текућој години
  • чланови имају отворену могућност да објављују ауторске чланке у Политикином недељном магазину http://www.dps.org.rs/163-vesti/1534-tekstovi-za-politikin-nedeljni-magazin
  • повећате видљивост својих професионалних компетенција у јавости преко регистра додатног стручног усавршавања који се формира само од наших чланова и биће истакнут на званичној интернет страници Друштва.
  • Имате право на потврду ДПС за различите видове додатног стручног усавршавања које припада неформалном образовању а који су признати од стране нашег удружења  http://www.dps.org.rs/163-vesti/1524-anketa-o-obukama

Више информација на линку: http://dps.org.rs/clanstvo/o-clanarini

 

Чланство у 2022.

 Друштво психолога Србије

  • Српски језик
  • English

Компетенција: К4, К5, К9, К15, К19, К23

Приоритет: П4

Аутори:

Лидија Ристић-Милојевић, дипломирани психолог, Војска Србије; Сандра Мојашевић, дипломирани психолог, Vossloh Min Скретнице, Ниш

Реализатори:    

Лидија Ристић-Милојевић, дипломирани психолог, Војска Србије; Сандра Мојашевић, дипломирани психолог, Vossloh Min Скретнице, Ниш; Данијела Милошевић, докторанд педагогије, мастер педагог, Филозофски факултет, Ниш; Марија Милановић, дипломирани психолог, Енглеско-развојно забавиште „Менссана; Светлана Петровић, дипломирани педагог, спец.политиколог-медијација, Техничка школа, Књажевац

 

Општи циљеви:

Унапредити вештине комуникације код наставника, стручних сарадника, васпитача и директора установа и мотивисати их да технике асертивне комуникације примењују у раду са децом, као и у међусобној комуникацији.

Специфични циљеви:    

Остварити увид у узроке неадекватне комуникације; Идентификовати проблеме који настају када лоше комуницирамо, са освртом на последице лоше комуникације у одељењу и школи; Истаћи разлику између асертивне и неасертивне комункације; Увежбавање активног слушања; Представити учесницима технике асертивне комуникације, са акцентом на оне које су погодне за рад са децом; Представити учесницима поруке које (не) треба упућивати ученику (детету); Истаћи бенефите асертивне комуникације и значај за развијање здраве и самопоуздане личности и квалитетних међуљудских односа; Увежбавање асертивне комуникације кроз играње улога.

Теме програма:

  1. дан - Упознавање и очекивања; шта је комуникација; асертивна, агресивна и дефанзивна комункација; узроци неадекватне комуникације; проблеми који настају када лоше комуницирамо; последице лоше комуникације у одељењу и школи/вртићу/дому ученика; вербална и невербална комуникација
  2. дан - Активно слушање; технике асертивне комуникације; поруке које (не)треба упућивати ученику (детету); упућивање критике и похвале ученику; увежбавање асертивне комуникације у специфичним ситуацијама - играње улога.

Циљна група:    

наставник разредне наставе, наставник предметне наставе – основна школа, наставник предметне наставе – гимназија, наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа, наставник стручних предмета – средња стручна школа, наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју, наставник у школи за образовање одраслих, наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне), наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне), наставник изборних и факултативних предмета, васпитач у предшколској установи, медицинска сестра – васпитач, васпитач у дому ученика, директор/помоћник директора, стручни сарaдник у предшколској установи, стручни сарадник у школи, стручни сарадник у дому ученика, сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)

 

Величина групе: 30

Трајање: два дана (16 бодова)

Датум реализације: термини се утврђују по потражњи установе или када се оформи група на основу појединачних пријава.

Издвајамо

Програми обука
за стручно усавршавање
Детаљније →
Постаните члан
обновите чланство
Детаљније →
Пред изазовом сте ? Желите више ?
Имамо решење за Вас
Детаљније →

Контакт подаци

Адреса: Ђушина 7, 11020 Београд
Тел: +381 11 3232961, +381 11 3035131
Имејл: dpscpp@orion.rs

Уредник и администратор сајта: Душко Кљајић
Секретар ДПС: Марија Вукотић Одаловић