Компетенција: К3
Приоритет: П3
Аутори:
Ивана Степановић Илић, доктор наука, Институт за психологију, Филозофски факултет, Београд; Оливер Тошковић, доцент, Филозофски факултет, Београд; Биљана Радосављевић, дипломирани педагог, ОШ "Мирослав Антић", Београд; Сања Татић Јаневски, дипломирани психолог.
Реализатори:
Ивана Степановић Илић, доктор наука, Институт за психологију, Филозофски факултет, Београд; Оливер Тошковић, доцент, Филозофски факултет, Београд; Биљана Радосављевић, дипломирани педагог, ОШ "Мирослав Антић", Београд; Бранка Тишма, дипломирани психолог, ОШ "Лазар Саватић", Београд; Јасмина Ђурђевић, дипломирани психолог, Прва обреновачка основна школа; Смиљана Вујадиновић, дипломирани психолог, ОШ „Мајка Југовића“, Земун и Сања Татић Јаневски, дипломирани психолог.
Општи циљеви:
Општи циљ програма је стицање теоријских и практичних знања стручних сарадника – педагога у основним школама за примену теста ТИП -1.
Специфични циљеви:
Специфични циљеви програма су упознавање педагога са:
1. Теоријским основама мерења у психологији и психолошким испитивањем уопште и карактеристикама развоја дечје интелигенције,
2. Тестом за испитивање првака ТИП-1 – теоријско упознавање и практична примена теста као стандардног поступка испитивања деце при упису у први разред (задавање теста, оцењивање протокола, анализом одговора испитаника и интерпретација).
Теме програма:
1.дан - О мерењу људских способности; природа, развој и мерење дечје интелигенције; коришћење и познавање теста ТИП-1; сумирање теоријских знања и повезивање са особеностима теста ТИП-1
2.дан - Припреме за тестирање; оцењивање теста; интерпретација и саопштење резултата; уједначавање одељења; тест знања
Циљна група: стручни сарадник у школи
Величина групе: 30
Трајање: два дана (14 бодова)
Датум реализације: термини се утврђују по потражњи установе или када се оформи група на основу појединачних пријава