Имајући све поменуто у виду, посебну пажњу скрећу рекламе које потенцирају коцкање као вид игре на срећу, а у којима се истиче да ће добитак довести неког до неизмерног богатства. Рекламе за кладионице снимају истакнуте јавне личности, односно особе које могу бити значајни фактори обликовања понашања младих. Имајући у виду да и истраживања показују релативно високе стопе зависности међу становништвом, а посебно коцкања, ДПС реагује јавном осудом рекламирања кладионица.
Верујемо да би у опшем интересу грађана било веома важно покретање иницијативе за законске рестрикције у вези са рекламирањем коцкарница, забрану отварања коцкарница близу школа, као и забрану да коцкарнице буду спонзори спортских манифестација или клубова, а све то по угледу на земље које су то већ спровеле, нпр. Шпанија и Велика Британија. Такође, пошто у Р. Србији већ постоје законске одредбе којима се ограничава рекламирање алкохолних пића или цигарета, због штетних последица по здравље и потенцијалног изазивања зависности, сматрамо да се исти принцип може и треба применити на рекламирање коцкарница, с обзиром да се јавно и неограничено рекламирање коцкарница може схватити и као промоција зависничког понашања.
Председница Друштва психолога Србије
Проф.др Тамара Џамоња Игњатовић,
и
Извршни одбор Друштва психолога Србије